Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X

31 sty 2016

Liebster Blog Award





Hej, cześć i czołem!

Zostałyśmy wraz z Sam nominowane do
Liebster Blog Award przez Lucy Heartphilię.
Bardzo Ci dziękujemy, kochana, za docenienie :)
Serdecznie zapraszamy na jej bloga!





ODPOWIEDZI

i nasze docinki, bez których nie mogło się obyć


1. Gdybyś mogła wybrać jakąś magiczną moc, jaka by ona była?
Lilla: Chciałabym na pewno władać żywiołami. Zawsze mnie one intrygowały. W grach w 99% przypadków biorę jakąś klasę magiczną, a jak ma skille związane z żywiołami, to prędko się od niej nie odkleję!

Sam: LILA NO-LIFE!1!!1!'
Lil: Wcale że nie, spadaj :C

Samantha: Trudno jest mi wybrać, ale chyba najbardziej chciałabym mieć moce czarownicy/wiedźmy z różdżką, by móc wyczarować coś z niczego :>

Lil: A ta różdżka będzie duża i gumowa?
Sam: A jak myślisz? :)))))

2. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Lilla: Ulubiona bajka z dzieciństwa, co...? Wiele ich miałam, zarówno tych w formie seriali, jak i książek, jednak w mojej pamięci na zawsze pozostanie... Klub Winx. Kilka lat temu nawet robiłam sobie rewatch i się zachwycałam (powrót do dzieciństwa zawsze spoko xD). Gorzej już z nowszymi odcinkami, których przetrawiłam tylko jeden sezon, jednak to już może pozostawię bez komentarza...
Ubóstwiałam też Sonica, w którym swego czasu nawet się podkochiwałam (tak, jako dziecko wyrażałam skłonności zoofilskie...), jednak nie miałam kanału, na którym najczęściej leciał. Jak ja wtedy ubolewałaam...

Sam: BEATO, NIE ZNAŁAM CIĘ OD TEJ STRONY. BIEDNE ZWIERZĄTKA :((((((((((((
Lil: Zapewniam, że nie narzekały :))

Samantha: W.I.T.C.H, Winx Club i starsze bajki typu Krecik, Bolek i Lolek, Rumcajs itp. itd.

3. Co było ostatnią kupioną przez Ciebie rzeczą?
Lilla: A dobre pytanie, wiesz? Od dwóch tygodni mam ferie i od dwóch tygodni nie byłam w sklepie... ale o ile dobrze pamiętam, to ostatnio kupiłam sobie nowe kolczyki w drogerii.

Samantha: Kilka ciuszków do szafy, która się już rozpada xD

4. Gdzie widzisz siebie za 20 lat?
Lilla: Superpytanie! Za 20 lat widzę siebie jako panią psycholog. Samą nauką interesuję się od dawna, choć na razie nie mam za bardzo jak ukierunkować się na poważnie na ten zawód. Ale mam nadzieję, że w przyszłości mi się to uda i będę pomagać ludziom, posługując się tym, w czym jestem najlepsza!

Sam: Będziesz mnie leczyć ok.
Lil: Ciebie? Zawsze ;>

Samantha: Daleko stąd, na uboczu miasta, w przytulnym domku z kubkiem herbaty w ręce i przyzwoitą pracą.

Lil: Przyzwoitą? Mhmmmmmmmmm... Zależy, co to dla Ciebie przyzwoita praca, hehe. Wiesz, co mam na myśli.
Sam: BURDELOWE KLIMATY.

5. Kim dla Ciebie są osoby czytające Twojego bloga?
Lilla: Za każdego czytelnika Bogu dziękuję, naprawdę (powiedziała agnostyczka, no okej). Cieszę się strasznie, jak ktoś czyta te moje wypociny, a jak komentuje, to już w ogóle jestem w siódmym niebie!

Sam: ajakjesteśzemnotonawetwdwudziestymhehe.
Lil: No racza, ghihi.

Samantha: Nie chcę tutaj za bardzo słodzić. Są dla mnie ważni i cieszę się, że komukolwiek te "opowiadania" się podobają, jednakże głęboko ubolewam nad tym, jeśli ktoś czegoś nie komentuje (odezwała się ta, która za każdym razem wstawia komentarz pod postem xDDDD). Wtedy mam czasem wrażenie jakby tych czytelników w ogóle nie było.

Lil: No właśnie, ruszyłabyś dupę i się poudzielała w blogosferze, a nie.
Sam: Pfff, nie. Ciesz się, że twoje opo komentuję~
Lil: No tak, tak, cieszę się...

6. Czy byłabyś w stanie porzucić pisanie?
Lilla: Porzucić - nie. Zawiesić - zależy dlaczego. Porzucić wbrew pozorom się nawet nie da, bo zawsze, nawet w małej cząstce, się do tego wróci. Niektórych rzeczy po prostu się już nie da wykorzenić. Nawet, gdybym nie publikowała już swoich tworów na blogu, na pewno bym gdzieś tam ukradkiem coś skrobała i dawała znajomym do czytania.

Samantha: Jeżeli mowa tu o całkowitym porzuceniu - nigdy. Nawet jeśli bym chciała oderwać się od opowiadań, to zaczęłabym pisać wiersze, rymowanki i inne takie.

7. Opisz idealnego bohatera anime.
Lilla: Idealny bohater to Gray. Gray i tylko Gray. Musi być Grayem albo być taki jak Gray. Rozumiecie, nie?

Samantha: Nie pragnę ideałów.

8. Z jaką sławną osobistością (z obecnie żyjących) chciałabyś się spotkać?
Lilla: Powiem szczerze, że poczynań "fejmów", jak to gimnazjaliści teraz mówią, nie śledzę i nie odczuwam potrzeby spotykania się z żadną. Może poza Samanthą, ale właściwie ona i sława to ładunki odpychające się.

Sam: jakmogłaś
taknapisać
choju
Lil: XDDD TEŻ CIĘ KOCHAM.

Samantha: Krzysztof Gonciarz (youtuber), zdecydowanie. Chociaż pewnie i tak nie wiedziałabym co powiedzieć. Najbardziej jednak wolałabym spotkać się ze znajomymi z neta takimi jak Lila (kc) c:

9. Wolisz wakacje w górach czy nad morzem? Dlaczego?
Lilla: Morze i jeszcze raz morze. Jestem patentowanym leniem i już od patrzenia na góry mi się odechciewa czegokolwiek.

Samantha: Góry. Choć na początku jest strasznie ciężko się wspinać, to jednak potem powoli się rozkręcasz, a do tego te widoki :D Morze jest dla mnie nudne~

10. Jaki jest Twój ulubiony dzień tygodnia? Dlaczego?
Lilla: Uwielbiam środy, bo to taki środeczek tygodnia i już blisko do końca. No i jakoś tak się składa, że środy wg wszystkich planów lekcji, które do tej pory miałam, były strasznie lekkie.

Samantha: Sobota. Wolne, wczoraj piątek, jutro niedziela. Żyć, nie umierać.

Lil: Ty to byś się opierdalała tylko.

11. Czy śpiewasz pod prysznicem?
Lilla: Wstyd się przyznać, ale... tak. Potem wychodzę spod prysznica, a mama pyta, co tam sobie śpiewałam, a ja udaję, że nie było pytania.

Sam: fałszujesz jak nie wiem co
słyszałamto
Lil: Przecież ja bardzo pięknie wyję :C

Samantha: Jedynie nucę jakieś poryte melodie.

NOMINACJE

Ailen
Oxena
Roszpuncia
Mavis
Shi
Natalia Rzeszutek
Izuna
Jinah

NASZE PYTANIA

1. Jaki jest ostatni zawód na świecie, który mogłabyś wykonywać?
2. Co czułaś, kiedy zakładałaś swojego bloga?
3. Jesteś typem osoby aktywnej czy kanapowca?
4. Co sądzisz o osobach homoseksualnych?
5. Jesteś tzw. otaku? Jeśli nie, co sądzisz o takich osobach?
6. Masz jakieś specyficzne traumy z dzieciństwa?
bo Lil to na przykład boi się ryb i czekolady
7. Kim są dla Ciebie ludzie, których poznałaś w Internecie?
8. Jesteś introwertyczką czy ekstrawertyczką?
9. Wierzysz w Boga?
10. A teraz bardzo poważne pytanie. Lubisz mandarynki?
11. Co sobie pomyślałaś, gdy Cię nominowałyśmy?

***

Lilla: No, dotrwał ktoś do końca tej notki? Mam nadzieję, że tak.
Nominowani, zwłaszcza Ci, którzy są nimi ponownie, przepraszamy, alee nie mogłyśmy się powstrzymać XD
Mamy nadzieję, że większość z Was, dziewczyny, odpowie na nasze pytanka~

Samantha: HEJOSZI! Ja tam nie będę wiele gadać. Chciałam napomknąć tylko na temat tego, że niedługo zjawi się nowa notka dotycząca jednego z najbardziej porytych paringów Fairy Tail (sadomasosadomasosadomasosamciamasłosamciamasło) - GajLu :>

8 komentarzy:

  1. Dlaczego? ;_;
    Niby wiedziałam, że będę nominowana, ale i tak... ;_;
    Oczywiście odpowiem ładnie na pytania, jak tylko życie da mi czas. ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, byłaś pierwszą osobą, o której pomyślałam przy nominacji XDD
      Powodzenia życzę ;>

      Usuń
  2. Hejka! Dziękuję za nominację, ale zapytam, jesteście pewne, że chcecie szczerej odpowiedzi na pytanie 11? Tak pytam :D.

    Buźka :***.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tak, szczere odpowiedzi są zawsze najlepsze :)
      Chyba domyślam się, co sobie pomyślałaś, zwłaszcza, że to Twoja któraś z rzędu nominacja, haha :D

      Uściski i pozdrowionka!

      Usuń
  3. O nie... znowu nominowana, awwwchhghgh! Ile razy ja będę odpowiadać! No nic! Uda mi się! Dzięki dziewczyny za to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mwahahahaha, nie ma za co!
      Dasz radę, Shi, wierzę w Ciebie! XD

      Pozdrawiaam~

      Usuń
  4. Te burdelowe klimaty przypomniane w docinkach... ach XD
    Dziękuję za odpowiedzi! Uśmiałam się nad niektórymi :D
    Pozdrawiam Was dziewczyny cieplutko! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, no, spodobało nam się to określenie :D
      Cieszymy się, że takie błazny jak my wywołały uśmiech na czyjejś buźce <3

      Pozderki i uściski :)

      Usuń

Każde komentarze są dla nas sygnałem, że mamy po co ruszać tyłek, więc nie siedź bezczynnie, pisz, śmiało!~