Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X

27 paź 2016

Coś nowego

Hej-ho!

Jak pewnie zauważyliście, ten blog świeci pustkami. Prawdę mówiąc, trochę o nim zapomniałyśmy. Dużo się w naszych życiach działo, przynajmniej w moim. przez ten. Na moją nieobecność składają się problemy prywatne, mniejsze i większe, ale nie o nich chciałam tu napisać.
Otóż strasznie wkręciłam się w tumblra. Mam też konto na wattpadzie (choć rzadko coś tam wrzucam) oraz na fanfiction.net, na które niebawem zacznę wstawiać fanfiction (głównie związane z pairingiem Gruvia, który stał się moim życiem).
Samantha również ma swojego bloga na tumblrze oraz wattpadzie.

Czy rzucamy pisanie?

Nie rzucamy, Samantha jest aktywna na wattpadzie, a ja po prostu zmieniam język moich opowiadań. Pisanie w języku polskim strasznie mnie już nuży i tego po prostu nie lubię. Chcę natomiast spróbować swoich sił, pisząc po angielsku. Wiem, że w ten sposób dotrę do większej ilości osób. Do tego nie na blogspocie, tylko na tumblrze/fanfiction.net. Dlatego właśnie zawieszam, a raczej zamykam You are my heartbeat jump oraz You are my hearts epic adventure.

Co do historii Bez Magii/Without Magic, powiem szczerze, że nie wiem, co z nią. Mam straszną blokadę co do tej historii (dlatego chcę się teraz głównie skupić na one-shotach).
Historia Otoczona Kłamstwem zostaje natomiast definitywnie porzucona. Samantha nie ma ani weny, ani ochoty na kontynuowanie jej, a ja mam na głowie dużo innych spraw, więc przejęcie tego po niej nie wchodzi w grę (poza tym styl pisania mój i Sam jest zupełnie różny, więc, moim nieskromnym zdaniem, opowiadanie podupadłoby na jakości).

Tak więc nie znikamy zupełnie ;) W social media byłyśmy przez ten cały czas aktywne, po prostu na innych płaszczyznach niż blogspot.

Tak więc, see ya, mamy nadzieję!

0

Prześlij komentarz

Każde komentarze są dla nas sygnałem, że mamy po co ruszać tyłek, więc nie siedź bezczynnie, pisz, śmiało!~